Najnowsza aktualizacja tytułu będzie wkrótce dostępna dla wersji gry FIFA 23 na PlayStation 5, Xbox Series X|S i PC (aplikacja EA/Origin/Steam/Epic Games Store).

FIFA Ultimate Team

wprowadzono następujące zmiany:

  • Dodano licznik wygranych i przegranych w centrum Mistrzostw FUT, który śledzi wyniki w bieżących rozgrywkach barażowych i finałowych.
  • Zaktualizowano niektóre elementy interfejsu użytkownika w sklepie FUT i dodano etykiety dla najpopularniejszych i najkorzystniejszych pakietów FIFA Point.

Rozwiązano następujące problemy:

  • Ustawienia kontrolera i kamery mogły zostać nieprawidłowo zresetowane do wartości domyślnych po dłuższym przebywaniu w menu.
  • Niektóre wyzwania FUT Moments nie były prawidłowo śledzone.
  • Animacje walkout nie zawsze były odtwarzane zgodnie z oczekiwaniami podczas otwierania paczek.
  • Kreator drużyny mógł czasami umieszczać elementy graczy w niezamierzonych miejscach.
  • Przedmioty graczy koncepcyjnych bez pozycji nie wyświetlały informacji o chemii.
  • Rozwiązano problemy ze stabilnością, które mogły wystąpić w momentach FUT iw celach.
  • Publiczne drużyny kooperacyjne nie zawsze wyświetlały poprawne informacje chemiczne, był to tylko problem wizualny.

Rozgrywka

Wprowadzono następujące zmiany:

  • Zmniejszono celność strzałów zewnętrzną częścią stopy nawet do 30%.
    – Ta zmiana dotyczy również graczy z tą cechą ale tylko w 10%.
  • Ulepszona logika wyboru celu dla półwspomaganych podań przelotowych.
    – Podania przelotowe z częściową asystą są teraz mniej prawdopodobne, że będą słabsze i mniej prawdopodobne, że trafią do stóp obrońcy.
  • Zwiększona spójność Ruchu Umiejętności Przetaczania Piłki w sytuacjach po raz pierwszy.
  • Zmniejszono czułość wprowadzania przy prośbie o pukanie.

Rozwiązano następujące problemy:
Gracze mogli pominąć animacje Power Shotu, szybko prosząc o Power Shot podczas innych animacji strzelania.

  • Podczas korzystania z ruchu bramkarza pozycja bramkarzy mogła zostać zmieniona zbyt szybko podczas rzutów rożnych.
  • W niektórych przypadkach gracze mogli nieprawidłowo zwolnić podczas próby kozłowania piłką.
  • Podczas gry jako bramkarz funkcja automatycznego pozycjonowania nie przywracała bramkarza we właściwe miejsce, jeśli został o to poproszony po prośbie o podniesienie piłki lub ręcznym rzucie się do przodu.
  • Gracze mogli obracać się z niezamierzoną prędkością podczas używania umiejętności Kierunkowy ruch gałki muszkatołowej.
  • Po wykonaniu wślizgu piłka mogła czasami zostać odrzucona dalej niż zamierzano.
  • Próbując osłonić się przy dużej prędkości, gracz może przejechać piłkę, próbując nią kozłować.
  • Podczas rzutów karnych bramkarz mógł czasami rozpocząć animację potencjalnej obrony w jednym kierunku, a następnie bez monitu przełączyć się na inny kierunek.
  • W niektórych sytuacjach bramkarze pod presją próbowali złapać piłkę w polu karnym, ale nie udało im się, zamiast uderzyć ją, gdy byłoby to bardziej odpowiednie.
  • Niektóre animacje przepychania się nie były odtwarzane poprawnie.
    Ulepszono podejmowanie decyzji przez sędziego asystenta podczas określania potencjalnych spalonych po wyzwaniu fizycznym.
  • Niektóre animacje bramkarza nie były odtwarzane poprawnie podczas próby rzucenia się pod nogi zawodnika z piłką.
  • W niektórych sytuacjach, grając jako bramkarz, bramkarz nie próbował obronić piłki, kiedy powinien.
  • Dostosowano niektóre nieprawidłowe działania kontekstowe podczas korzystania z ustawień wstępnych ustawień kontrolera jednym przyciskiem.
  • W niektórych rzadkich sytuacjach zawodnik może niewłaściwie nie przejąć kontroli nad piłką podczas otrzymywania podania.
  • W niektórych przypadkach nogi gracza nie były prawidłowo animowane podczas skoku.
    – To był tylko problem wizualny.
  • Podczas obracania się z piłką nogi noszącego piłkę nie zawsze były prawidłowo animowane.
    – To był tylko problem wizualny.
  • Ulepszona logika sędziowania podczas określania wezwań za czerwoną kartkę w sytuacjach ucieczki.
  • W rzadkich sytuacjach żądany strzał może zamiast tego zakończyć się wślizgiem.
  • Prośba o Power Shot w niektórych sytuacjach, w których piłka mogłaby zostać uderzona z woleja, Power Shot nie zostanie wykonana.
  • W sytuacjach, gdy zawodnik z piłką biegł z piłką przed sobą, prosząc o wślizg, obrońca mógł spróbować przejąć kontrolę nad piłką kozłowaniem zamiast wślizgu.
  • Ulepszona logika sędziowania podczas określania faulów po ryzykownych wyzwaniach.
  • Niektóre animacje wślizgów nie wyświetlały się poprawnie.
    – To był tylko problem wizualny.
  • Ulepszona logika sędziego podczas określania przewagi w stosunku do wezwań do rzutów karnych.
  • W rzadkich przypadkach mecz nie był kontynuowany po wyjściu piłki z gry.
  • Ruch umiejętności Przeciągnij, aby przeciągnąć nie zawsze był poprawnie animowany.
    – To był tylko problem wizualny.
  • Poprawiono logikę sędziego przy podejmowaniu decyzji spalonych, jeśli spalony miał kontakt z piłką, gdy wpadała do bramki.
  • Zwiększono skuteczność podań przelotowych wykonywanych przez graczy SI z procesorem.
  • Kiedy gracz biegł do tyłu, czasami mógł nieprawidłowo animować.
    – To był tylko problem wizualny i nie wpływał na szybkość ani pozycję gracza.
  • Bramkarz mógł czasami niewłaściwie nie złapać piłki, gdy było to właściwe.
  • Rzut karny nie zawsze był podyktowany w najciekawszych momentach gry, kiedy zawodnik z piłką był sfaulowany w polu karnym.

FIFA World Cup™

Rozwiązano następujące problemy:

  • Drabinka fazy pucharowej ćwierćfinałów FIFA World Cup 2022™ została wygenerowana nieprawidłowo.
    – Ten problem został wymieniony w EASF Tracker.
  • W niektórych przypadkach gracze nie mogli grać online.
  • Podczas wybierania zestawu dla Brazylii może wyświetlić się nieprawidłowy zestaw.

Tryb kariery

Rozwiązano następujące problemy:

  • Potencjał młodych zawodników może czasami spadać niezależnie od ich wyników.
  • Środkowi obrońcy nie pojawiali się w raporcie młodzieżowego skauta.
  • Czasami dwa modele tego samego zawodnika mogą powitać w klubie nowe nabytki.
  • Ostrość gracza nie wyświetlała się poprawnie w zarządzaniu drużyną podczas meczów, był to tylko problem wizualny.
  • Centrum składu nie zawsze poprawnie wyświetlało dostępność gracza po otrzymaniu czerwonej kartki.
  • Po niektórych transferach wskazówka finansowa mogła błędnie podać, że można było zaoszczędzić sumę zerową.
  • W karierze gracza centrum rozwoju gracza nie zawsze wyświetlało wzrosty atrybutów z aktywności, był to tylko problem wizualny.
  • Cele nie wyświetlały się w karierze gracza, gdy włączone były dwa urządzenia wejściowe.
  • W przypadku niektórych przelewów ocena literowa wyświetlana na ekranie była przypadkowo ujemna.
  • Rozwiązano problem ze stabilnością, który mógł wystąpić podczas treningu.

Wirtualne kluby x VOLTA FOOTBALL Wprowadzono

następującą zmianę:

  • Dodano skrót „Zabierz mnie tam” zarówno w wirtualnych klubach, jak i w VOLTA FOOTBALL, aby umożliwić szybkie przełączanie się między nimi.

Rozwiązano następujące problemy:

  • W rzadkich przypadkach drzewo umiejętności Wirtualnych klubów nie wyświetlało prawidłowych wzrostów atrybutów, był to jedynie problem wizualny.
  • Podczas przeglądania wirtualnej profesjonalistki na maksymalnym poziomie z tabel liderów Wirtualnych klubów, jej poziom może być nieprawidłowo wyświetlany jako 101.
  • Zmniejszono prędkość piłki po mocnym strzale w TRYBIE VOLTA.
  • Niektóre instrukcje VOLTA ARCADE nie wyświetlały się poprawnie.
  • [Tylko na PC] Tabele liderów Wirtualnych klubów nie zawsze aktualizowały się poprawnie podczas szybkiego przewijania.
  • Ekrany po meczu nie zawsze wyświetlały prawidłową liczbę bramek zdobytych przez awatara gracza.
  • Opisy charakterystycznych zdolności nie wymieniały zalet zdolności Take Flight.
  • Czasami gracze musieli dwukrotnie awansować z ekranów po meczu w wirtualnych klubach.
  • Strój awatara nie aktualizował się po zmianie jego imienia w VOLTA FOOTBALL.
  • Czasami ocena dopasowania twojego awatara nieprawidłowo wyświetlała inną liczbę między oceną dopasowania w grze a ekranami po meczu.
  • Czasami gracze utknęli w miejscu po meczu bitew VOLTA.
  • Rozwiązano problem ze stabilnością, który mógł wystąpić w trybie VOLTA ARCADE.

Ogólne, dźwiękowe i wizualne

Wprowadzono następującą zmianę:

  • Zaktualizowano niektóre stroje, uroczystości, piłki, buty, sekwencje przedmeczowe, komentarze, akcesoria na głowę, elementy interfejsu, stadiony, pakiety transmisji, sceny negocjacji i objaśnienia przycisków.

Rozwiązano następujące problemy:

  • [Tylko PC] Usunięto przypadki błędów EA anticheat 5 i 740.
    — Ten problem występował najczęściej podczas instalowania gry FIFA 23 przy użyciu konta administratora w systemie Windows, a następnie próby uruchomienia gry przy użyciu konta innego niż administrator.
  • [Tylko PC] Usunięto przypadki szybkiego zamykania gry FIFA 23 po uruchomieniu.
    – Ten problem był najczęściej obserwowany, gdy pliki gry były naprawiane lub klucz licencyjny Denuvo wygasł.
  • [Tylko PC] Kontrolery połączone przez Bluetooth mogły przypadkowo przewijać menu bez udziału gracza.
  • W niektórych scenariuszach stroje wyjazdowe nie wyświetlały się poprawnie w opcjach Drużyna rozpoczynająca mecz i Wybór strojów.
  • [Tylko PC] Aplikacja FIFA Trainer nie działała poprawnie podczas korzystania z ustawień wstępnych ustawień klawiatury lub klawiatury i myszy.
  • [Tylko PS5] Zmniejszono domyślną głośność kontrolerów bezprzewodowych DualSense
  • Usunięto niektóre obrazy zastępcze znalezione w turniejach.
  • Licznik punktów nie zawsze wyświetlał się, gdy kontrolowano strefę w King of the Hill.
  • Zaktualizowano przypadki literówek i tekstu zastępczego.
  • Serwis EA Social nie był dostępny z ekranu podglądu play-offów Mistrzostw FUT.
  • W niektórych przypadkach zmiany poziomu trudności nie zapisały się w meczach typu VOLTA FOOTBALL Kick Off.
  • Rozwiązano niektóre przypadki konfliktów przycisków w menu.
  • Rozwiązano przypadki różnych problemów ze stabilnością.