Z poniedziałkowego poranka dotarły do nas kolejne informacje o premierze nowych programów do edycji FIFY 23, wiec zaczynamy jej edycje na całego!  Jako pierwszy wchodzi pakiet FIFA Editing Toolsuite v1.1.2, czyli Edytor oraz Mod Manager ze strony fifaeditortool! Są to dwa niezbędne narzędzia do edycji gry. Jakie zmiany są w wersji 1.1.2?

– Poprawiono błąd, który powodował, że pamięć podręczna modowania była niekompletna i nie regenerowała się, jeśli proces tworzenia został anulowany (Edytor i Menedżer modów)
– Podczas usuwania wierszy ze zbioru danych porcji w edytorze NewWaveAsset, odpowiadające im porcje zostaną usunięte, jeśli zostały wcześniej dodane ( tylko zaimportowane fragmenty zostaną usunięte, a nie oryginalne fragmenty gry) (Edytor)
– Brakujące zasoby EBX nie uniemożliwią teraz ukończenia indeksowania EBX i zostaną zapisane w pliku dziennika (Edytor)
– Niestandardowy program uruchamiający FifaConfig teraz bardziej niezawodnie wyszukuje Plik config.ini (Editor i Mod Manager)
— Uproszczono kod szyfrowania i deszyfrowania InitFs oraz poprawiono logowanie wokół niego (Editor i Mod Manager)
– Poprawiono błąd w samodzielnym edytorze DB (nie otwieranym z zasobu), który nie pozwalał na importowanie tabel (Edytor)
– Wiersz “Dodaj nowy wiersz” w edytorze NewWaveAsset nie zajmuje już numeru wiersza (Edytor)
– Dodano kilka bardziej znanych nazwy kolumn do edytora NewWaveAsset (Edytor)
— Dodano obsługę importowania dźwięków w edytorze NewWaveAsset, gdy narzędzie edytora lub plik dźwiękowy znajdują się w folderze zawierającym znaki spoza zestawu ASCII. Pliki zostaną skopiowane do folderu C:\FIFA Editor Tool\Temp, a następnie usunięte w razie potrzeby (edytor)
— poprawka błędu przywracania zduplikowanego starszego pliku, który nie usuwa go całkowicie, co powoduje niepotrzebne monity o zapisanie projektu, gdy nie ma zmian powstał (redaktor)
– Naprawiono błąd dotyczący zestawów danych edytora NewWaveAsset, które nie były przechowywane w odpowiedniej kolejności, co powodowało problemy w grze (Edytor)
– Naprawiono błąd dotyczący zakładania, że ​​obrazy TGA znajdują się w liniowej przestrzeni kolorów, a nie sRGB, gdy przestrzeń kolorów nie została wskazana (Edytor)
– Lista konfliktów umożliwia teraz przewijanie w poziomie poprzez przytrzymanie klawisza Shift podczas używania kółka myszy (Menedżer modów)
– Dodano element “Zmniejsz plik projektu” do nowego menu “Zaawansowane” w pozycji menu “Narzędzia”. funkcja i powinna być używana z ostrożnością, ma na celu zmniejszenie do rozmiaru pliku projektu. (Edytor)
– Poprawiono oświetlenie w edytorze siatki, aby świeciło równomiernie ze wszystkich kierunków (Edytor)
– Poprawiono komunikat o błędzie, jeśli nie można przeanalizować layout.toc (Edytor)
– Zaktualizowano różne zależności stron trzecich (Edytor i Menedżer modów)
– Naprawiono błąd dotyczący zbyt ciemnych tekstur w edytorze siatki z powodu nieprawidłowego problemu z przestrzenią kolorów (Edytor)
– Naprawiono błąd, który powodował, że dodane fragmenty nie były usuwane podczas dodawania starszego pliku podczas Import wsadowy nie powiódł się (edytor)
– Zwiększono wysokość okna wyboru gry (Edytor i Menedżer modów)
– Poprawiono wygląd okna wyświetlającego błędy instalacji modów (Menedżer modów)
– Naprawa błędu niedziałającego eksportu i importu plików HDR (Edytor )
– Wsadowy eksport starszego typu działa teraz w wątku w tle, obsługuje anulowanie i zapewnia raportowanie postępów (Edytor)
– Ulepszono starszy edytor plików BIG podczas pracy z dużymi AST (Edytor)
– Drobne ulepszenia odczytu/zapisu RIFF EBX, zwłaszcza w przypadku poprawionych plików (Edytor)
– Można teraz otwierać pliki EBX z typem Delegata (Edytor)
– Dodano profil FIFA 23 z obsługą modowania (Edytor)
– Ulepszona obsługa tekstur BC1 do ignorowania kanał alfa (Edytor)
– Dodano przycisk “Kopiuj” do edytora tekstur, który kopiuje teksturę w formacie PNG do schowka (Edytor)
– Dodano przewijanie oparte na przeciąganiu do edytora tekstur (Edytor)
– Obsługa TextureArrayAsset podczas wsadu EBX import as .dds (edytor)
— lista zasobów jest teraz odświeżana po wsadowym imporcie EBX (edytor)
— poprawka błędu w przypadku eksportu i importu wsadowego EBX, potencjalnie włączając w to zasoby z folderów rozpoczynających się tym samym tekstem, co folder eksportowany/importowany (edytor )
– Sortowanie listy zasobów wykorzystuje teraz naturalną kolejność sortowania (Edytor)
– Bieżący poziom mip/segment jest teraz zachowywany podczas importowania nowego obrazu w edytorze tekstur (Edytor)
– Import i eksport wsadowy EBX teraz uwzględnia bieżący filtr (Edytor )
– Ulepszono executor modów, aby nie modyfikował EBX ChunkFileCollectors, jeśli ich manifesty nie zostały zmienione (Edytor i Menedżer Modów)
– Ulepszono obsługę Madden poprzez ponowne skompresowanie zmodyfikowanych starszych plików do ich oryginalnych fragmentów, aby zapewnić prawidłowe ładowanie wstępne (Edytor i Menedżer modyfikacji )
– Usunięto nieużywaną sekcję “widok klasy”/”pomoc” na dole siatki właściwości EBX (Edytor)
– Dodano ikony dla elementów menu ostatnich projektów (Edytor)
– Zmieniono fioletowe przyciski „Wyczyść” na pasku wyszukiwania eksploratora porcji/res i pasku wyszukiwania edytora InitFS na biały (Edytor)
– Zmieniono skrót klawiaturowy selektora kolorów z Ctrl + P na Ctrl + Shift + P (Edytor)
– Dodano Ctrl + Shift + I jako skrót klawiaturowy do edytora InitFS (Edytor)
– Zmieniono nagłówki z wielkimi literami “TITLE” i “VERSION” na “Tytuł” i “Wersja” (Menedżer modów)
– Elementy menu “Eksportuj ścieżki plików” na lista plików, których dotyczy problem, ma teraz wszystkie ikony (Menedżer modów)
– Eksportowanie siatek kompozytowych obejmuje teraz części jako kości w siatce (Edytor)
– Zestawy siatek używają teraz odpowiedniej zmodyfikowanej lub oryginalnej meta res (Edytor)
– Włączono dithering RGB dla BC1- Kompresja 3 podczas importowania tekstur (Edytor)
– Dodano StrandHairSet jako rozpoznawany typ zasobu (Edytor)
– Usunięto logowanie starszych plików w wielu kolektorach (Edytor i Mod Manager)
– Naprawiono błąd w imporcie twarzy wybierając plik z czepkiem zamiast pliku siatki włosów dla rzeczywistej siatki włosów (Edytor)
– Zaktualizowano Madden 23 SDK (Edytor)
– Wiele innych poprawek błędów, ulepszeń wydajności i innych drobnych zmian (Edytor i Mod Manager)

Do edycji gry potrzebujecie FIFA Editor Tool. do wrzucania modów jedynie FIFA Mod Managera

POBIERZ -Pakiet narzędzi do edycji FIFA v1.1.2

Wydano również FIFA Live Editor. Co pisze sam twórca narzędzia, Aranaktu?

W tym roku gra jest chroniona zupełnie nowym EA Anticheat. Korzystanie z tego narzędzia może oznaczyć Twoje konto, a EA może go później zablokować. Korzystasz z narzędzia na własne ryzyko.

Na razie to narzędzie pozwala:
– Ominąć EA Anticheat
– Modyfikować prawie wszystkie starsze pliki (dodawać lub zastępować)
– Edytować graczy
– Generować minitwarzy
– Edytować bazę danych (tylko tabele, które są częścią pliku składu)

POBIERZ – FIFA 23 Live Editor