EA SPORTS™ zwiększa zaangażowanie w kobiecą piłkę nożną, tworząc fundusz akceleratorowy i program stażowy oraz partnerstwo z Ligą Mistrzów UEFA Kobiet

Współpraca z Ligą Mistrzów UEFA Kobiet obejmie fazę pucharową rozgrywek, a kluby, takie jak Juventus Women, Real Madryt Feminino, Manchester City Women, Chelsea Women, Olympique Lyonnais Féminin, Paris Saint-Germain Féminine i inne, które pojawią się w FIFA 23 na początku 2023

Dzisiaj, podczas Szczytu Piłki Nożnej Kobiet, Electronic Arts Inc.  ogłosiło kilka kluczowych inicjatyw, których celem jest wspieranie społeczności kobiecej piłki nożnej i rozwijanie gry zarówno na boisku, jak i poza nim.

„Jesteśmy podekscytowani, że możemy oficjalnie ogłosić, że EA SPORTS jest najnowszym globalnym sponsorem transmisji Ligi Mistrzów UEFA Kobiet przez DAZN, jako część rozwijającej się listy podobnie myślących marek, inwestujących w coraz silniejszy ekosystem ekonomiczny kobiecego futbolu”.

Tweetuj to

EA SPORTS zaprezentowało „Starting XI Fund”, fundusz akceleracyjny dla kobiecego futbolu, który ma na celu rozwój gry. Aby przyspieszyć rozwój funduszu, EA SPORTS zainwestowało 11 milionów dolarów, które będą obejmować inwestycje w gry, ligi, kluby i sportowców, aby dalej podnosić poprzeczkę kobiet. EA SPORTS ogłosiła również, że począwszy od 2023 roku będzie finansować program staży dla kobiet w piłce nożnej z każdym nowym i istniejącym partnerem ligi kobiet, mający na celu inspirowanie i wzmacnianie młodych kobiet z różnych środowisk do angażowania się w świat futbolu.

„EA SPORTS znajduje się w epicentrum światowego fandomu piłki nożnej i zdajemy sobie sprawę z roli, jaką odgrywamy w reprezentowaniu i podnoszeniu różnorodności oraz uczestnictwa w sporcie” – powiedziała Andrea Hopelain, wiceprezes marki EA SPORTS. „Nasze zaangażowanie wykracza poza boisko w wirtualnym i rzeczywistym świecie. Fundusz Starting XI wzmacnia nasze zaangażowanie w niezrównaną autentyczność i reprezentację w naszych grach, a także pokazuje, jak koncentrujemy się na byciu twórcami zmian dla przyszłości tego sportu.

EA SPORTS ogłosiło również wieloletnią współpracę z Ligą Mistrzów UEFA Kobiet (UWCL), która pozwoli obu stronom zapewnić bardziej imponujące wrażenia fanom kobiecej piłki nożnej na całym świecie. Od początku 2023 r. w EA SPORTS™ FIFA 23 pojawią się kluby, w tym Juventus Women, Real Madryt Femenino, Chelsea Women, Manchester City Women, Olympique Lyonnais Féminin, Paris Saint-Germain Féminine i nie tylko.

„Cieszymy się, że Liga Mistrzów UEFA Kobiet zostanie zintegrowana z EA SPORTS FIFA 23” – powiedziała Nadine Kessler, szefowa UEFA ds. kobiecego futbolu. „Wydaje się, że najlepszym na świecie rozgrywkami klubowymi kobiet na świecie jest bycie częścią wiodącej na świecie gry symulacyjnej w piłce nożnej. To kolejny ważny krok w kobiecej grze i idealna dodatkowa platforma dla zawodniczek, przyczyniająca się do jej sukcesu”.

Ogłoszone również podczas Szczytu Piłki Nożnej Kobiet, firma EA SPORTS zgodziła się na wieloletnią współpracę sponsorską z DAZN, aby stać się globalnym partnerem transmisyjnym Ligi Mistrzów UEFA Kobiet. Współpraca rozpocznie się w marcu, wraz z rozpoczęciem w FIFA 23 Ligi Mistrzów UEFA Kobiet oraz ćwierćfinałową rundą rozgrywek. Reklamy EA SPORTS będą prezentowane we wszystkich światowych transmisjach meczowych w DAZN i na kanale YouTube UWCL DAZN. Współpraca rozszerza zaangażowanie EA SPORTS w zapewnianie najbardziej wciągających wrażeń fanom na całym świecie.

„Jesteśmy podekscytowani, że możemy oficjalnie ogłosić, że EA SPORTS jest najnowszym globalnym sponsorem transmisji Ligi Mistrzów UEFA Kobiet przez DAZN, jako część rozwijającej się listy podobnie myślących marek inwestujących w coraz silniejszy ekosystem ekonomiczny kobiecego futbolu” – powiedział Shay Segev. Prezes Zarządu Grupy DAZN. „To, co robi EA SPORTS, aby rozwijać kobiecą grę, zmienia zasady gry i nie możemy się doczekać aktywacji tego nowego partnerstwa, aby wspólnie dotrzeć i zaangażować miliony fanów na całym świecie, a przy okazji zainspirować kolejne pokolenie”.

Rozumiejąc znaczenie autentyczności, firma EA SPORTS poczyniła postępy, aby podnieść poziom kobiecej gry. Kiedy FIFA 23 została uruchomiona na początku tego roku, fani mogli grać jako kobiece zespoły klubowe w Barclays FA Women’s Super League i Division 1 Arkema w momencie premiery, z obietnicą dodatkowych aktualizacji w dalszej części sezonu.