Hej! Dziś coś innego niż FIFA. Mamy smaczek dla fanów PES. Jeden z naszych użytkowników, Daro, stworzył patch do PESa. A co zawiera?

PES6 FIFASite.pl EKSTRAKLASA PATCH 2020 – BETA VERSION v0.1

# Zawiera 28 polskich drużyn
# Aktualne składy wszystkich drużyn w grze na jesień sezonu 2020-21
# Aktualne stroje dla wszystkich polskich drużyn, dostępnych w grze
# Szereg nowych twarzy
# Nowe buty i rękawice, szczególnie dla piłkarzy polskich klubów
# Innowacyjny system menu głównego
# Gra w polskiej i angielskiej wersji językowej*
# Komentarz Dariusza Szpakowskiego i Włodzimierza Szaranowicza
# Przyśpiewki dla wszystkich drużyn znajdujących się w grze!
# Scoreboardy, w tym oficjalny scoreboard PKO Ekstraklasy i Fortuna 1. ligi
# Nowe modele budowy piłkarzy, zainmplementowane z nowszych edycji Pro Evolution Soccer!
# Dodane polskie realistyczne trofea dla trybów Master League!
# Dodana reprezentacja Litwy, jako wyzwanie dla graczy w trybie “Mundial: wyzwanie!”
# I wiele, wiele innych… 😉

* Podstawowym językiem jest angielski. Jednak jeśli chcecie mieć język polski w grze, należy skopiować pliki zawarte w folderze: PES6\kitserver\dat\e_text.afs\polish i podmienić je w: PES6\kitserver\dat\e_text.afs
** Jest to wersja beta patcha. Zawiera ona szereg błędów i nieprawidłowości. Nie mniej jednak, jest w pełni grywalna, a podczas testów nie dopatrzono się błędów z wyłączającą się grą.

Ps- jeśli ktoś ma problem z płynnością gry (a w PES 6 na nowych systemach operacyjnych nie wspierających dosyć dobrze DirectX 8 na którym działa PES to się zdarza dosyć często) to jeden z użytkowników na facebooku rzucił małego protipa:

Są tu osoby narzekające na płynność gry. Można to poprawić w kitserverze.
Jest tam taki plik lodcfg.exe w katalogu kitserver – można nim pozmieniać poziom detali.
Domyślne ustawienia są takie:
Level-Of-Detail for Player/Goalkeepers:
LOD #1: Very high-detail models, big (512×256) textures”, – przerywniki filmowe i powtórki
LOD #2: High-detail models, medium (256×128) textures”, – używane w wielu kamerach, w tym „Normalnie długie” i „Szerokie” oraz film przed meczem
LOD #3: Medium-detail models, medium (256×128) textures”, – używane w wielu kamerach, w tym „Normalnie długie” i „Szerokie”
LOD #4: Low-detail models, small (128×64) textures”, – używane w kamerach „Szerokie” i z góry
LOD #5: Very low-detail models, small (128×64) textures”, – tylko w kamerze z góry
W patchu domyślnie wszystko ma ustawienia #1:Very High. Jak ktoś ma słabszy sprzęt, to na początek niech skorzysta z ustawień domyślnych i stopniowo przechodzi na wyższe LOD.
Najlepiej niech poeksperymentuje sobie z ustawieniami tych LOD. Można zmienić na high, midi, lub low w zależności od oddalenia kamery. To była zawsze rada na kłopoty z wydajnością.
Kluczowy tutaj będzie LOD#2 i LOD#3. Proponuję zmienić je na #2 High-detail.
Ale uwaga, zmieni się “aspekt ratio”, czyli proporcje postaci. Po prostu nabiorą trochę masy 🙂 . Przez zabawę tymi parametrami można całkowicie popsuć sobie wrażenia z gry.
Dla mocnych sprzętów: #1,#1,#1,#2,#2
Dla słabszych: #1,#1,#1,#4,#5 a w razie dalszych problemów: #1,#2,#2,#4,#5

 

POBIERZ – EKSTRAKLASA PATCH BY DARO FOR PES 6

Author: Yoohoo

Zarząd fifasite.pl, Administrator, Moderator i Newsman. Właściciel WyspaGraczy.pl.